בעמוד זה ניתן לצפות בסרטון קצר ותמציתי, המציג את המבנה המוצע של מיזם 'חתונה יהודית'. מדובר בטקס חופה יהודי מסורתי, אשר מורכב מן החלקים המוכרים והמרכזיים של החופה במסורת ישראל: קידושין, קריאת הכתובה, אירוסין ושבע הברכות ושבירת הכוס. הטקס עצמו דומה מאוד לזה האורתודוכסי, למעט העובדה כי עורך החופה עצמו אינו אדם שומר מצוות, החתן אינו חובש כיפה והכתובה שונה במעט מזו המקובלת בעולם האורתודוכסי ומנוסחת בעברית בלבד.

הסרטון מציג את עורך הטקס, אריאל עמית, אשר מסביר במהלכו על משמעותם של הטקסים השונים ובכך מסייע להנגשתם לציבור שאיננו דתי. הצפייה בסרטון מומלצת לאלו המעוניינים להכיר את טקס החתונה המסורתי, אך אינם מעוניים בהכרח באפשרות להתחתן עם רב המוכר ומורשה לעריכת חופות ע"י הרבנות הראשית.

מיזם חתונה יהודית הינו מיזם שנולד מתוך רצון של זוגות צעירים חילוניים להתחתן בטקס יהודי מסורתי המתאים לאורח החיים שלהם. לפי אתר המיזם, יותר ויותר זוגות חילוניים מרגישים פחות בנוח בהתנהלות עם מוסד הרבנות ועם העובדה כי עליהם לפנות לרב שיערוך את טקס החופה שלהם. אותם זוגות מוצאים עצמם לעיתים קרובות בתוך תהליך הרחוק מאמונותיהם ואורח החיים שלהם, כל זאת על מנת לזכות לטקס יהודי מסורתי וממעמד חוקי של זוג נשוי בישראל. המיזם מציע למתחתנים את האפשרות  'ליהנות מכל העולמות': טקס חופה יהודי מסורתי, שזור בתכנים אישיים, הנערך ומוגש באופן מכובד ומתאים לקהל הרחב.